Legfrissebb hírek
3D nyomtatás a könyvtárban

Közösségi média
Munkatársi kikapcsolódás

A Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. EKCP-KP-1-2022/2-000023 azonosítószámú, „Töltekezzünk, hogy a ránk bízottakat feltölthessük” című nyertes pályázatának köszönhetően az Élim Evangélikus Szeretetotthon munkatársai 2 napos kiránduláson vehettek részt, melynek célja a rekreáció, a csapatépítés volt.

Szállásunkat a Bodrogkeresztúron található Betlehem Pihenőház biztosította. A szállásra érkezést és kipakolást követően útnak indultunk és a szőlőlankák között sétálva juthattunk el a bodrogkeresztúri kilátóig, ahonnan a tokaji hegyet is szemügyre vehettük. A kilátótól a domboldalon lesétálva egészen közelről tekinthettük meg a Bodrog folyót és a partját övező fákat.

Visszatérve a közös szalonnasütés előkészületeibe kezdtünk, majd a jóízűen elfogyasztott vacsora után csapatépítő játékokon vehetett részt mindenki. A csoportos rajzolástól kezdve a székfoglalón át az activity- ig sok mosolyt csalhattunk mindenki arcára. Az este további részében lehetőség nyílt kötetlen beszélgetésre, táncra, éneklésre.

Második napunk a reggelit követően Kovács Erzsébet intézményi lelkész asszony áhítatával indult, majd ismét a közösségi térben töltöttük a délelőtt további részét a kedvezőtlen időjárás miatt. Játékos vetélkedő, intézményvezető asszony és a gazdasági igazgató asszony feladatai után közösen fogyaszthattuk el ebédünket, melyet ezúton is köszönünk a Betlehem Pihenőház konyhájának.

A délután kötetlen programokkal zárult, így több irányba indultunk el a hazaút előtt. Volt, aki Tarcal, Rakamaz vagy éppen Tokaj felé vette az irányt és az ott éppen megrendezésre kerülő fesztiválon, programokon vett részt.

Köszönjük a feltöltődés lehetőségét, nagyon jól éreztük magunkat!